I love you enough to let you go

Att jag på riktigt kan vara så här klantig, göra något som riskerar nått jag hellre dör om det händer mig. På riktigt. 

Praktiken funkar väl, inte direkt något att älska, men det funkar, mina handledare är helt underbara, men det finns dock inte så mycket att göra... 

Idag ska man väl försöka ta tag i sig och göra lite nytta, men verkligen tvek om jag orkar, känner bara för att ligga i sängen och bara vara, ta på mig mjukisen och inte bry sig om något, för det finns vissa saker som jag inte vill ta tag i, men som jag måste, verkligen på riktigt måste. 

Men nu så mina små älsklingar ska jag kolla om vi har nån frulle som är ätbar! Hörs sen! LATEROOOOOOO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0