28 februari 2010

God morgon god morgon! (öhum, jag har vart vaken i ca en timma...)

Idag är det söndag, lovet e slut och ångesten på topp ;) 

Det står en del saker på schemat som jag bara måste göra idag! 

  • Äta frulle
  • Städa mitt rum.
  • Sätta på en tvätt.
  • städa badrummet
  • Fräscha till mig.
  • Laga käk till mig och varbölden.
Sen e det nog dags för film och sova, Skola imon! Har faktiskt börjat bli lite rastlös här hemma nu, men det ända som inte känns så lockande är att gå upp klockan fem varje morgon, det e faktiskt det som suger mest, det och komma hem super sent... Nu när jag också har ett gymkort som ligger som guld i fickan är det dags att komma igång, man vill ju satsa på somarn 2010. ;)

Nu fick jag helt plötsligt en ny sak på schemat! Hjälpa MADDE med sin blogg! LÄS DEN! http://madelenhannaeriksson.blogg.se/.
Skriver mer sen! TTYLB!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0