hata hata hata rubriker....

Äntligen hemma! Eller a, har varit hemma över en timma redan :D 
Sista lektionen är det hemstudering på, så ska snart sätta mig och skriva på min miljörapport. Efter skolan tog jag bussen ner till kicks, skulle köpa lite smått o gott men kortet bråkade som vanligt, så var tvungen att springa till en jävla bankomat på andra sidan av en gigantisk slask pöl, lagom kul. Så fick jag iallafall köpt mina saker och gått till EH för att möta upp Becca, Madde och Elin. 

Väl hemma satt det gott med Subs och o'boy. Nu blire musiklyssnande och miljörapport skrivande!


TTYL! 





Oh, så underbart! Känsla, massor av känsla, lyssna och njuut! LOVE

Kommentarer
Postat av: Rebecka edman

hon är kass !!!



+ att hon är fulast på jorden xD

2010-03-03 @ 17:06:49
URL: http://rebeckaedman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0