Don't let me run away.

Eftersom det fortfarande inte är nån vidare uppdatering på bloggar så får jag med stor besvikelse skriva då. EFTER att jag ändå sagt till er... 

Så, mina kära vänner, vad har ni missat? :D Dom flesta i skolan kan inte ha undgått mina höga skrik av smärta. Jag har fått en till inflammation. Fast denna gången innanför svanskotan och ner mot rompen... Två ord, outhärdlig smärta. Hade det i lungan i höstas, sov knappt på en månad, men denna gången kan jag sova, men knappt röra mig. Men men, skit samma! 

Skolan suger, med andra ord fick vi sjukt mycket att göra förra veckan, så fritiden är liksom som bortblåst.. För 10 000 uppgifter innan nästa vecka.. kuuul liv...

Just denna dagen e inte min dag, jag ska trycka i musik i mina öron med diverse kärlekslåtar och längta.

Nu ska jag göra en skit tråkig uppgift om filmen super size me. Ha de så länge mina små äpplen! LATEROOO



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggjävle!!!!!!<3

2010-10-04 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0