Du vill ha det du förlorat, men mig får du aldrig tillbaks.

Sommarlovet närmar sig fort nu, märks speciellt i min skola, vi är liksom nästan klara med allt, lärarna har inget kvar nu, känns som om hela skolan bara går och väntar på att sommarlovet ska komma! 

I alla fall, detta året har våran klass lyckats sparka TRE lärare, MOHAHAHAHAHA, skit kassa då ofc, man ska ju ha det bästa! :D Den sista måste jag få säga var värst. USCH vilken hemsk människa! Men men, nu slipper vi henne men vi har ingen svenska lärare, jo, våran gympalärare och nån Per som inget i Skönheten vet vem han e... Men men, det e skit sak samma nu när sommaren snart är här!

Idag fick svenskan ställas p.g.a. gympa Sandra och Per planerar och ska prata med lärare och oss. Därför flyttas frisörteorin fram så vi kan sluta tidigare idag, känns ytterst mysigt! *

Btw så är det negerbollens dag idag, så jag förväntar mig att ni unnar er riktigt många chokladbollar och gottar er! Det ska i alla fall jag göra, hihi... Om det är någon som inte kan motstå choklad och gott när jag ska försöka vara lite nyttigare nu när jag har börjat träna som en blå, så är det framför allt jag. 


Malin! Saknar dig hjärtat! <3


P.S. Det är bara så att Skönheten är så jävla mycket bättre än alla andra! Puss på er tjejer! D.S!! 

LATEROOOOOOO! PEACE! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0