En sommarnatts dröm.

Ni måste få höra en rolig sak som jag konstigt nog var med om imorse, innan klockan var fem, alltså klockan var snart fem, men ändå fyra. 
Min bror har ett väldigt konstigt sov schema, han vaknar väldigt tidigt ibland och ibland får jag springa in och väcka honom sju på kvällen för att det börjar bli lite omänskligt. Men i alla fall, back to the story. Så ofta han kan går han in och väcker mig. Bara det är förvisso konstigt, men idag var de lite kämpigt att övertala honom av någon konstig anledning. Jag e ganska kortfattad på morgonen, alltså, djävulen om man är för jobbig, annars så försöker jag bita ihop för att inte ryta och kasta det hårdaste jag får tag på i min säng. MEN, åter igen till storyn. 

Han kommer in försiktigt, klappar mig på kinden. 
"Mickan?"
"Mmm?" typ som vad vill du din jävel som väcker mig?
"Vill du ha O'boy?"
Jag börjar nu fatta vad som händer.
"Mmm, och subs."
"Men dom e frysta, orkar inte, bara O'boy?"
"Ne, Subs." typ som, ge mig subs din jävel, väcker du mig innan fem kan ja fan då en Subs. 
"Men Mickan, men, jaha, okej..." 
"Mmm"
"Vänta här då, somna om sålänge" 
Jag har alltså inte kollat än. 
Ca 10 minuter väcker denna snälla skapelsen mig med en ost och skink SUBS! på topp av detta är O'boyen perfekt, hur många har denna lyxen? Ärligt? INNAN KLOCKAN E FEM! 

Men, det som också e roligt är vad han har på sig. Han har på sig sina mest använda kallingar i världshistorien, urtvättade och slappa hänger dom helt snett. Hans extremt bleka hudfärg är faktiskt något som bländar när man har sovit i tre timmar. HAHA, han e gullig på nitton åriga bebis till bror!

Okej, jag erkänner, ni kanske inte tycker detta är så himla speciellt eller värt att skriva om, men det tycker jag! Sånt här sker inte klockan 4 på morgonen! haha, Min bror e bäst, när jag inte vill döda honom, men han e bra, bra att ha helt enkelt! Nu ska jag sminka mig och locka håret samtidigt som jag dricker min perfekta O'boy! 

LATEROOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0