I am scared to fall in love, with you.

Jag såg sen när jag tryckte på publicera hur långt det tidigare inlägget var, men se det såhär kära vänner, det var ungefär en och en halv veckas inlägg på en och samma gång, 

Jag gjorde en impuls sak, jag färgade håret, inte mörkt, så ni kan vara lugna, men lite askigt, för det var farligt guldigt. Det ska ut nu om ca 20 min, blir det skit kasst kommer jag springa till skolan imon och lägga i en G12:a.. 

Jag har spenderat hela min dag åt att vara töntig, d.v.s. se på Pokémon, tack vare Existenz får man tillgång till exakt alla avsnitt, sjukt töntigt, men jävlar vilken nostalgi! Var värsta Pokémon nörden, har en handduk från Turkiet med det på, jag och min bror har likadana, sjukt kul! Hade sjukt många sånna kort också. Så då var det lite kul att se alla avsnitt igen.. Som en kul grej, liksom, töntig, dock. 

Klämde i en färg på mamma när jag ändå var på G. Så nu sitter jag här med kli och svid i huvudet och bara längtar efter sängen, och kanske med Pokémon... åååååååh vad töntig jag e nu va? Careface, typ. Haha, nä, skoja bara :D 

Nu ska jag snart skölja ur skiten ur håret, föna det och sen slänga mig i sängen o plugga (med pokémon) till ett färglära prov jag har på tisdag, BRA MICKAN! Aja, puss på er mina små gullungar, ni är guldvärda. 

LATEROOOO



Jag vet inte vad jag vill, det enda jag vet e att jag vill vara med dig. 


P.S. Ser ni hur guldigt mitt hår é? :O D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0