When it was good.

Eftersom ingen annan sköter uppdateringen på sina bloggar så får väl jaf stå för aktiviteten, tråkigt tycker jag, kul hoppas jag att ni tycker. 

Ni kan väl få en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv då. Då kör vi: 

Förra lördagen så var jag och mamma i en heldag i gbg, vi letade efter bröllops klänningar till bröllopet då min kära syster ska gifta sig. Vi velade runt på NK och provade diverse märkes klänningar, men dom som väl fick mig på fall fanns självklart inte i min storlek, min dagliga tur liksom. 
Efter fika på Condeco (där jag faktiskt var så duktig att jag tog en kyckling sallad...) Så kom jag på en affär som låg på Kungsgatan i gbg, Chelsea, en liten affär med fantastiska klänningar, dyra som billiga, glamourösa som enkla. Där fanns det flera klänningar som skulle få vem som helst att tappa hakan. Mamma höll upp en till mig, som jag var väldigt tveksam på, men när jag fick på mig den, så var det den jag skulle ha. Efter att ha provat klänningar i 2000 klassen var det ingen av dom jag ville ha, jag skulle ha denna enkla fina klänning, precis på pricken perfekt. Jag tänker inte visa den för er, MOHAHAHA det e få som har fått se den, ni andra får vänta ;) 

Sen under veckan så har vi kört Nationella prov e diverse ämnen, och jag kan säga att Engelskan har gått bra, men att matten ska vi nog inte ens tala om. Tror inte ens att ni vill veta. 

Våran
fruktansvärda lärare i Engelska och svenska har (ÄNTLIGEN) fått sparken, det stod inte rätt till i hennes huvud, det var nått fel med henne och det är jag helt övertygad om. 

Igår, (alltså exakt en vecka sen gbg resan med mamma) så var jag återigen i den älskade staden med min älskade Rebecka. Vi såg på bio, I Love you Phillip Morris, En bög film med Jim Carrey och Ewan McGregor i huvudrollerna. Det är faktiskt en värre bög film en Patrik 1,5. Man skrattar faktiskt igenom hela filmen, ibland så kanske man gråter i 5 minuter istället, men annars, SE DEN! 

Sen bar det av hemmåt. Vi blev hämtade i stenungsund. På kvällen blev det skattjakt. Tydligen så ligger det ca 25.000 plastlådor gömda i sverige, dom ska man leta efter, för skoj skull. Ganska kul faktisk, halv ett på natten, spö regn och två ficklampor på 4 pers, jag klarade mig med en uppskrapad hand, ett stukat lillfinger, en ond svanskota och en misshandlat mobil. VÄRT! 

Sen var Elise här hos mig också! Har saknat henne nått så fruktansvärt! Vi hade superkul och tog massa bilder! Dom som ligger på FB e inte ens nära hälften ;) 

Ikväll står det städa på schemat, sen även mat och senare bad för att ta hand om mitt stackars lilla fågelbo till hår... 

Nu tror jag fan att jag fått med allt! Om ni sköter er kan ni få en liten uppdatering senare ikväll! 

Puss på er mina små älsklingar!!! LATEROOOO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0