HEJ IGEN!

Nu kan ni sluta klaga, I AM BACK XD höhöhö..
Jag går rakt på sak :D
Igår var det party party, riktigt kul var det! Och super duper trevliga och snälla samt snygga människor överallt :D Men även part har sina nackdelar.. morgonen efter när man vaknar med en becca på golvet som inte kommer ihåg vad hon har sagt under kvällen.. BUSE!
Idag bär det av till kalas! Och jag känner mig estetsikt.. (e det ett ord? :S) för jag har nämligen hatt :O Jag ääääälskar mig hatt jag snott/köpt från beckisen, looooove it!
Skolan känns helt okej faktiskt, heeeeelt ok.. Men klart, jag saknar sommarn. För jag fick inte gjort det jag ville ha gjort. Jag var inte med om massa goingar som sitter vid vattnen, grillar dricker och med en gitarr :( Det vill jag innan sommaren verkligen tar slut! Alltså e det brådis! typ NUUUUUUUUUU! tack.
Nu ropar mamma, i have to go! :D PEACE AND LOVE!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0