HÖST

Jag har inte bloggat denna tiden därför att det har vart ganska svårt med tanke på att jag åkte in till sjukan förra veckan och fick operera bort min blindtarm, så väl hemma så hade jag inte riktigt orken att komma på nåogot att skriva om.. Men nu börjar jag känna mig bättre och kan lägga ner lite ork på det nu.. 

Ni kan få se bilder på mina sår senare, men först måste svullnaden gå ner så ni inte tror att jag e på smällen :D höhöhö...
En sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra var att göra mitt hår mörkare, jag hade planerat att bli lika vit som snön i vinter, men jag kände att jag behövde ändra något för att göra mitt liv lite mindre enformigt.. Så nu e det mörka slingor i och jag ska nog göra det mörkare på tisdag. Men ni behöver inte oroa er för att jag ska bli fucking KRIT VIT till våren :D Så det e väl det som har hänt sådär ointressant..
I helgen drar jag mot danmark för att fira min goa farfar! Då ska "nästan" hela den sidan av min familj med. Så jag drar till gbg imon, danmark på lördag och kommer hem på söndag igen =)
En sak som gör mig lite ledsen är att när jag tittat ut ur mitt fönster så ser jag nästan bara massa gula och oranga löv. Hejsan Hösten. Så nu e det bara fram med halsdukarna, paraplyerna, vantarna, filtarna och hitta nån o mysa med i soffan... skämtosido, det klarar man sig perfekt utan :D höhö..
Nääää, nu ska jag städa sen in i duschen! 



MY HAIR




Kiss kiss babes! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0