Kan inte sovaaaaaa!

Eftersom jag är världs sämst på att sova så får jag väl fördriva tiden med att blogga tills jag kan det då :D
Har spenderat hela dagen vid sängen. Med min bärbara dator behöver jag faktiskt inte flytta på mig så mycket. Jag har allt jag behöver i min säng! Vi fick en hemläxa idag, skulle skriva en moderapport, det var väl inte sådär jätte svårt men det var lättare att skriva hur jag ville att killarna skulle se ut i höst än vi tjejer... Hittade massa goa killsaker..
Meeen, jag vet i alla fall hur jag vill se ut i höst, min kappa, min fina hatt, mina finna boots, tights med lite skinn på, stora smycken, mycket ringar och enorma halsdukar. Får inte glömma att köpa ursnygga ankelboots..  Längtar faktiskt lite tills det blir lite grått..
Skola igen imon. och nu somnar jag. typ. snart. 


TTYLB!!! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0