I'm buttetproof, I have nothing to loose

Att vara dö förkyld är inget jag rekommenderar. Att inte kunna andas genom näsan suger lite faktiskt.. Det är det jag har spenderat denna veckan med. Så har inte sådär jätte mycket att komma med mer än att min första krog kväll slutade i katastrof med tappad mobil och plånbok. Men eftersom jag alltid får tur efter mina katastrofer så är dom säkra igen och snart i mina händer!
Sen har jag tok letat efter en vinterjacka och hittade en as snygg på Nelly för endast 299 :D
Denna fina är på väg hem till mig! Slipper jag frysa ihjäl!
Fredag kväll är jag ensam hemma och ska vara världens bästa flickvän och det innebär att jag ska laga mat helt själv.. Paniiiiiiiiiik.. Det KAN ju bli as gott..
Jaja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du ihop med? :)

2011-12-09 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0