16 November

Nu när det är mörkt och ISKALLT ute så saknar jag varmare tider. Typ som när jag och mina tjejor åkte till Kreta. En vecka av sol, skratt och festande kunde inte gå fel! (Drar ju till Alanya på studentresa med nåra tjejer från klassen i maj!) Jag skulle gärna bildbpmba men när jag fått tag på alla bilder dåså!!

Jag o bästis

o en till bästis
Bästa resan ! med bästaste tjejor! (kan skjuta mig för att jag klippte av mig håret och färga det brunt..)
Nog om det så är det tillbaks till praktiken i gbg imon! Sen längtar vi efter lördag då det är jag, Madde och Breaking Dawn!!
Och idag är det EXAKT två veckor kvar tills minstingen får fylla 18. Och jag ska skynda mig med mitt körkort så jag kan köra runt på alla som kört runt på mig det senaste året.. Så det ljämnar ut sig.. hoho
Nu ska jag plugga MASSA körkortsteori o sen gotta ner mig i sängen o sova INNAN klockan blir elva. PEACE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0