For ever, my true love, and my heart belongs to you

Jag blir sååå sugen och längtar sjukt mycket till min egna bal när jag ser alla bilder på facebook! Det är fullt med vackra klänningar och kostymer! Den 5/6 är det min tur!
Idag har jag inte gjort många knop. Till frukost åt jag chpips o godis, samma till lunch. MEN som middag: Hallon sorbet. Yess. Det är en sån dag idag. Tänkte att jag skulle pilla lite med designen idag. finna nåra saker som stör  mig. Kanske en ny header, om jag hittar nåra braiga bilder.
Denna bilden hade jag som bakgrunds bild när jag kom ut ur duschen och min kärlek hade stuckit o fiskat en sväng. Han kom tillbaks till tända ljus, chips, godis och film. Han är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0